Ini Pandangan Dan Nasihat Wardina Yang Ramai SETUJU.

| February 28, 2018 | 0 Comments

Ini Pandangan Dan Nasihat Wardina Yang Buat SETUJU. | MYISLAM INFO – Nampaknya isu Neelofa masih hangat menjadi bualan sehingga ke hari ini. Pelancaran tudung di kelab malam itu menjadi perhatian ramai netizen termasuk mufti Wilayan Persekutuan, Datuk Dr Zulkifli.

 

 

Terbaru, Wardina turut memberi pandangan mengenai isu ini di laman Instagram miliknya. Pelakon itu menganggap tempat pelancaran itu memberi kesan tidak baik untuk orang sekeliling.

 

Dia turut mengharapkan Neelofa menarik balik kata-katanya.

 

KALAU MAJLIS KAT MASJID TAK MUNGKIN TERKINJA

 

 

 

Persekitaran anda mempengaruhi anda … di mana anda berada, ke mana anda pergi, mempengaruhi kelakuan anda dan apa yang anda lakukan atau katakan. Anda sebenarnya yang memainkan peranan.

 

Persekitaran adalah penentu tingkah laku yang kuat. Kalau majlis kat masjid tak mungkin terkinja kan. Jadi … Saya hanya menunjukkan bahawa persekitaran adalah kuat … ia mempengaruhi tingkah laku. #justsaying

 

Bukan disko je kita kena mengambil kira … Ingat, anda online pun boleh mempengaruhi tingkah laku, kerana dunia siber juga satu lagi persekitaran dan penyelidikan menunjukkan bahawa online mengubah tingkah laku kita.

 

Kita jadi tersekat apabila online. Sekian tazkirah. Ikhlas. Berhati-hati … berada dalam persekitaran yang baik dengan orang yang baik.

Dah jangan mengada nak copypaste mana2. Korang ni x leh percaya… komen sikit pastu habis… WS

 

DIA PATUT KISAH

 

 

Melancarkan apa yang kita percaya sebagai sesuatu yang mulia di tempat maksiat adalah tidak masuk akal. Ia hanya sifat tempat itu. Ramai yang tersinggung.

 

Mungkin Neelofa harus menarik balik kenyataannya bahawa dia tidak peduli. Dia harus peduli. Saya tahu dia peduli. Saya suka Neelofa dan semangatnya …

 

Dia seorang yang kuat, dunia adalah sukar untuk dilalui. Saya rasa orang ramai mempunyai jangkaan yang tinggi terhadapnya. Tetapi itulah sifat menjadi perhatian.

Dia sangat berani dan berjaya. Tetapi di Malaysia ia hanya satu situasi yang berbeza. Kita perlu lebih berhati-hati dan merendah diri.

 

Good luck!

 

To each our own journey

 

But zouk was not a good choice to launch a hijab product. Honestly. Even the mufti said something.

 

Sumber : Wardina

 

 

 

PALING POPULAR BULAN INI .. JOM BACA !!

Tags: , , , , , ,

Category: SEMASA

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *